niedziela, 6 stycznia 2013

Witam!!!

Zaczynam!!!
Pierwsze postanowienie noworoczne wykonane.  Wreszcie się odważyłam i  założyłam bloga, nosiłam się z tym zamiarem od dłuższego czasu no i nareszcie jestem.  Wprawdzie kiedyś już jeden założyłam (http://femii.blox.pl/html i prezentowałam tam tylko swoją biżuterię ), ale ten będzie miał inną- szerszą  tematykę.
Będzie tu wszystko to co lubię i czym się interesuję.
Najpierw może kilka słów o sobie:
Jestem mamą prawie 11 letniej Julci i 6 letniego Michałka, mam wspaniałego męża i od dwóch lat mieszkamy w swoim domu. Ogólnie to uwielbiam twórcze działanie  - tworzę biżuterię ( odkąd przeprowadziliśmy się do nowego domu to to zeszło na dalszy plan ), piszę pisanki ( myślę że już niedługo zacznę, bo to strasznie czasochłonne zajęcie ), a to co teraz jest numerem jeden to urządzanie i dekorowanie naszego domu. Jeszcze dużo jest w tej kwestii do zrobienia, ale pomalutku nie od razu można mieć wszystko. A że jestem osobą niezdecydowaną i każdą najdrobniejszą sprawę czy nowy zakup muszę przemyśleć tysiąc razy - to trochę to jeszcze potrwa ( na żyrandole  do salonu, nie mogłam się zdecydować  - ciągle nie mogłam trafić na taki który by był idealny - i kupiłam je dopiero po prawie dwóch latach od przeprowadzki ; ha ha).


 
 Na początek przywitam się jeszcze Świątecznie - mała próbka moich dekoracji ; -" Pani Choinka"

Pozdrawiam
Jola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz