środa, 30 stycznia 2013

Kolor 2013 roku

Jakiś czas temu amerykańska  firma Pantone Inc. - specjalista do spraw kolorów -   ogłosiła  że najmodniejszym kolorem 2013r będzie szlachetny, nasycony odcień głębokiej zieleni  emerald green  czyli szmaragdowy.
 Za typową zielenią osobiście nie przepadam, ale ten odcień bardziej mi odpowiada i muszę przyznać że w swojej szafie mam kilka rzeczy w tym kolorze . Ostatnio zupełnie nie świadoma że szmaragd będzie najmodniejszym kolorem  - zakupiłam spodnie w tym odcieniu ( na zdjęciu wyszły trochę ciemniejsze niż są w rzeczywistości )


 Nie jestem osobą która ślepo podąża za co chwila zmieniającą sie modą... chociaż nie powiem lubię być w miarę na czasie, ale ponad to przedkładam klasykę i ponadczasowość. W swojej szafie każda z nas powinna mieć rzeczy bazy - wystarczy dodać kilka modnych dodatków i już można być "trendy" ... bez wydawania fortuny. W moim przypadku... wiadomo... często jest to biżuteria. Ostatnio mam np. taki szybki zestaw - prosty wisior i bransoletka - który poza tym że często ratuje mnie gdy muszę szybko zarzucić coś na siebie, to jeszcze wpisuje się ... prawie bo jest odrobinę jaśniejszy... w aktualny szmaragdowy trend.

Znalazłam jeszcze kilka drobiazgów w tym odcieniu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz