wtorek, 24 września 2013

Wielki błękit... wakacyjne wspomnienia

No tak mamy już prawie jesień ... dzień coraz krótszy... szaro i ponuro.... ale  ja na przekór wspominam wakacje.... Nie wiem jak to się stało że dopiero teraz taki wpis ...   ale lepiej późno niż wcale. Ten błękit  daje takiego optymistycznego kopa, że od samego patrzenia poprawia mi się nastrój...

Pierwszy raz pojechaliśmy do Chorwacji i na pewno nie ostatni... zakochałam się i już chcę tam wrócić.... Idealny kompromis dla naszej rodziny, ja uwielbiam góry a "połóweczka" morze. Tu mamy wszystko obok siebie, cóż chcieć więcej...




 
 
 


 
 
 
 A to część z moich wakacyjnych łupów : olej z pestek dyni, zestaw trzech nalewek,  figowy smakołyk, baton marcepanowy...





Nigdy nie kupuję typowych pamiątek, lubię zabrać ze sobą coś co mogę wykorzystać na co dzień  i co będzie mi stale  przypominać miejsce w którym byłam.  Zakochałam się w tym kubeczku  i musiał wrócić ze mną do domu... codzienna  kawka  smakuje jeszcze bardziej, przypomina mi o słonecznych wakacjach... teraz tylko żałuję że nie kupiłam więcej, były jeszcze inne kolory:)



 
 
 
 
Żegnam Was bukiecikiem...
Przepiękne słoneczniki z ogrodu siostrzyczki, zdjęcie cyknięte już jakiś czas temu, ale musiałam je pokazać...
 
 

7 komentarzy:

  1. Dzień dobry!
    Ja też uwielbiam Chorwację właśnie za bliskość morza i gór...ogólnie za wszystko :))) Mam cichą nadzieję,że w przyszłym roku znów ją odwiedzę.Zabieram marcepana i znikam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć:)
      Naprawdę nie spodziewałam się że jest tam tak ładnie!!! Oj też bym chciała znowu pojechać...
      Marcepan to przysmak mężulka, znika w tempie ekspresowym...
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. jeśli można, zostaję u Ciebie na dłużej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło, zapraszam:) Rozgość się proszę:)
      Pozdrawiam
      Jola

      Usuń
  3. Widoki piękne tylko pozazdrościć :)
    A te słoneczniki na zakończenie wpisu sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że to już tylko wspomnienia:)
      Dobrze mieć taką dobrą duszyczkę, która co jakiś czas piękne kwiaty podeśle:)
      Buziaki

      Usuń