poniedziałek, 3 czerwca 2013

Nowa półeczka

W kuchni pojawiła się nowa półeczka a na niej emaliowane kubeczki z Olkusza. Spodobała mi się ich prostota i kolorystyka. Do kompletu dokupiłam jeszcze kankę, która będzie mi służyła jako wazon na kwiaty:)))
Emalie  te kupiłam zupełnie przypadkiem, w bardzo niepozornym sklepiku z gospodarstwem domowym, czasami warto zajrzeć do takich miejsc bo można znaleźć takie małe skarby...



 
Do tej pory między meblami a oknem była niewykorzystana dziura....  cały czas planowałam że "coś" tam będzie....  z półeczką kącik prezentuje się  o wiele lepiej



3 komentarze:

  1. To miejsce jakby specjalnie zarezerwowane na tą półeczkę.
    A cóż to takiego ślicznego w tej kance?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Jest to krzewuszka, w zeszłym tygodniu kupiłam jeszcze inną jej odmianę z brązowymi liśćmi i różowymi kwiatami ... teraz chodzę po ogrodzie i nie wiem gdzie mam ją posadzić... Jest to fajny bardzo dekoracyjny krzew
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Świetne łupy Kochana;)emalie boskie!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń