niedziela, 19 maja 2013

Zgrany duet

Witajcie! Pastelowych nowości ciąg dalszy...
Zupełnie przypadkowo będąc w empiku natknęłam się na te prześliczne świeczniki. Kolor idealnie pasuje do moich poduszeczek i pozostałych dodatków, nie mogło być inaczej i natychmiast je przygarnęłam!!! Cena nie była wygórowana co tym bardziej przemawiało za ich zakupem:)




 
 

Kwiaty są u mnie cały czas,więdną jedne zastępuję je kolejnymi. Maj to prawdziwa kopalnia kwiatowych bukietów.  Tym razem padło na mój ukochany bez!!!  piękny, cudowny, pachnący atrybut wiosny!!!
Nie można przejść obok niego obojętnie, mnie zachwyca a Was...





 

8 komentarzy:

  1. Mnie zachwyca wszystko u Ciebie!! Boże jaki masz piękny salon i te róże w pastelach idealnie tam pasują.Wiesz? Narobiłaś mi ochoty na niego więc zaczynam się rozglądać za takimi :)))A ten bez to też taki jasnoróżowy czy tylko zdjęcie tak wyszło? Super mieszkasz!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana!!! Przy Twoich świeżutkich, pięknych szarych ścianach taki róż też by się idealnie komponował:) Polecam naprawdę jest delikatny a super ociepla wnętrze!!!
      Ten bez jest szczepiony, kwiaty są grube i okazałe. Faktycznie bladoróżowy, przed rozkwitnięciem róż jest bardziej intensywny później barwa jaśnieje.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Wpadłam jeszcze raz powzdychać ;)
      Ściany w salonie mam białe,jedna tylko jest szara,bo miało być jasno.Na pewno będę szukała tego pastelowego różu,bo jako jedyny z pasteli mi się podoba,to znaczy u mnie mi się podoba,jak kwiaty kupuję ;P Bzu zazdroszczę,takiego jeszcze nie widziałam a szkoda,bo jest niesamowicie urokliwy.
      O rany uciekam,bo niedługo północ i zacznę straszyć :)))))
      Kolorowych

      Usuń
    3. O Widzisz jak się można pomylić. Byłam święcie przekonana że są o odcieniu bardzo delikatnej szarości, szczególnie ta na której stoi komoda a na niej przepiękny obrazek z rogaczem:) Swoją drogą prześliczny i bardzo mi się podoba!!!
      Pozdrowionka

      Usuń
    4. Właśnie ta z komodą jest szara więc się nie pomyliłaś,cała inna reszta biała :) Pisałam Ci u mnie,że jak chcesz rogacza to wrzucę Ci maila!
      Pięknego dnia :)

      P.S. Jak możesz to wyłącz w komentarzach to wpisywanie literek(automatykę) bo to strasznie denerwujące ;P

      Buziole

      Usuń
  2. Oglądałam już na deccorii, bardzo mi się u Ciebie podoba. Też mam takie pastelowe róże w sypialni, ale teraz nabrałam ochoty na więcej. No i chyba wybiorę się na działkę po bez :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za odwiedzinki:)) Po beż leć koniecznie, bo warto...Uściski

      Usuń
  3. cudny pastelowy róż:) kobiecy, delikatny:)

    OdpowiedzUsuń