piątek, 4 grudnia 2015

Nowości zakupowe i trochę sypialni

Przychodzę dzisiaj do Was z kilkoma  nowościami.  Kupiłam je w przeciągu ostatnich kilku tygodni w różnych miejscach i tak się złożyło że prawie wszystkie znalazły swoje miejsce w  sypialni.
Bardzo długo szukałam narzuty na nasze łóżko. Przewinęło się już kilka i do tej pory nie byłam z nich całkowicie zadowolona. Fajnie wyglądała biała ale Wiecie jak to jest z białym - co chwilę musiałam ją prać. Przy trójce dzieci trochę to uciążliwe,  więc poszukiwania trwały dalej. Aż   nareszcie  od kilku dni jestem szczęśliwą posiadaczką przepięknej szarej narzuty.  Kupiłam ją w Home & you i jestem z niej strasznie zadowolona. Na dodatek upolowałam ją  w okazyjnej    cenie - skorzystałam z bonu i była dużo   tańsza.
Nad poduszkami z drzewem  - też są nowe- zastanawiałam się bardzo długo. Najpierw kupiłam jedną i tu przefujarzyłam bo była mega promocja ( kosztowała 17zł w nowo otwieranym JYSK ). A później jak pojechałam po drugą była już w normalnej cenie - tak to jest jak się za długo zastanawiamy.
  Brawo niezdecydowanie !!!!!











 Kocyk w  gwiazdki i lustro  pochodzi z PEPCO. Lubię robić tam zakupy - bo jest to naprawdę   niedrogi sklep i bardzo często można znaleźć  tam  fajne perełki w rozsądnej cenie.
 Nad lustrem zastanawiam się jeszcze - gdzie je ulokować:)))))




9 komentarzy:

  1. Faktycznie tak to bywa z tym zastanawianiem się ;)) ale fajnie, że mimo wyższej ceny nadal była w sklepie i mogłaś ją kupić :) Bardzo fajne te podusie i cudna narzuta :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne dodatki i cudownie urządzona sypialnia:) Klimatycznie w niej i bardzo przytulnie:)
    cudnego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze a ja nie zdążyłam kupić sobie tego cudengo koca w gwiazdki:( a coraz częściej go widuje we wnętrzach i potwornie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I always try to write something new for my site as well but I cannot do so…

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, przytulnie, idealnie w mój gust. Nie wiem jaką kołdrę masz ukrytą pod przykryciem, ale ja bym dała do tego kołdrę z pierza i byłaby to moja wymarzona sypialnia. Polecam, szczególnie tanie widziałam na senpo więc jeśli nie masz uczulenia warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości! U mnie też ostatnio jest ich mnóstwo i też głównie w sypialni, bo właśnie ją remontowaliśmy. Teraz czekam jeszcze na ostatnie dodatki, bo zamówiłam sobie poduszki na stronie https://senpo.pl/poduszki/poduszki-z-pierza/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też właśnie czekają zakupy do sypialni, niedawno co skończyliśmy kłaść podłogę i malować ściany. Tak sobie przeglądam ofertę https://www.new-hever.pl/ i widzę , że bez problemu dobiorę stąd zarówno łóżko , jak i materac. Koniecznie chcę największy rozmiar aby było dużo miejsca :)

    OdpowiedzUsuń